Μετά από μακρές συζητήσεις και μετά από μια θετική έρευνα του IGN (National Geographic Institute), η Συνέλευση της Γαλλικής Πολυνησίας αποφάσισε, στις 17 Ιουνίου 1955, τη δημιουργία ενός διεθνούς αερολιμένα στον ύφαλο της Faa'a. Ωστόσο, μόλις στις 15 Μαΐου 1957, μετά από μια διυπουργική συνάντηση στο Παρίσι, ελήφθη η τελική απόφαση κατασκευής του αεροδρομίου. Ο εν λόγω αερολιμένας ήταν μια βολική τοποθεσία στο κέντρο της Ωκεανίας για τις διαδρομές Αυστραλίας-Αμερικής.
Τα έργα άρχισαν το Μάιο 1959 και διήρκεσαν 18 μήνες. Η πλειοψηφία των ανδρών στην Ταϊτή εργάστηκε σε αυτό γιγαντιαίο εργοτάξιο. Ένα πρώτο τμήμα των 2.000 μέτρων, ολοκληρώθηκε τον Οκτώβριο του 1960, και αυτός ο μικρός διάδρομος προσγείωσης εδόθη άμεσα στην κυκλοφορία σε ελικοφόρα αεροσκάφη.
Τα έργα άρχισαν το Μάιο 1959 και διήρκεσαν 18 μήνες. Η πλειοψηφία των ανδρών στην Ταϊτή εργάστηκε σε αυτό γιγαντιαίο εργοτάξιο. Ένα πρώτο τμήμα των 2.000 μέτρων, ολοκληρώθηκε τον Οκτώβριο του 1960, και αυτός ο μικρός διάδρομος προσγείωσης εδόθη άμεσα στην κυκλοφορία σε ελικοφόρα αεροσκάφη.
Αν και το DC-8 της TAI (Transports Aιriens Intercontinentaux) άγγιξε το έδαφος στις 4 Μαΐου 1961, τα επίσημα εγκαίνια του αεροδρομίου πραγματοποιήθηκε στις 5 Μαΐου 1961, με ομιλίες από πολιτικά πρόσωπα, τοπικές αρχές, μουσική και χορούς, σύμφωνα με το έθιμο της Ταϊτής. Αυτό το πρώτο αεριωθούμενο επιβατηγό αεροσκάφος άνοιξε τη διαδρομή Παρίσι - Los Angeles - Papeete, και ακολούθησαν άλλες γραμμές, που εξυπηρετούν κυρίως χώρες του Ειρηνικού. Το γεγονός αυτό, κάθε φορά, προκάλεσε αμέτρητες αναμνηστικές σφραγίδες, οι οποίες έχουν γίνει ανάρπαστες από τους θεματικούς του αεροπορικού φιλοτελισμού.
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ: 14.10.2010
ΤΙΤΛΟΣ ΣΕΙΡΑΣ: 50η επέτειος του Διεθνούς Αεροδρομίου
ΑΞΙΑ: 500 F CFP (4,14 €)
ΧΩΡΑ: Γαλλική Πολυνησία